O nama

Vođeni idejom kako ne bi samo žene trebale biti privilegovane u kreiranju rublja, posebnu pažnju posvećujemo muškarcima i predstavljamo novi bh. brend – MANNERS.

Naša vizija novog brenda predstavlja muškarca 21. vijeka, u stalom pokretu, koji se lako može prepoznati po tome što je uvijek u nekoj žurbi i nadmetanju s vremenom. Komunikativan je i naklonjen putovanjima, te tako teži i novim standardima rublja i spavaćeg programa. Neovisan, odvažan, uspješan - MANNERS muškarac osvaja novi milenij svojim sigurnim nastupom, orginalnošću i odvažnom kretnjom kroz životne situacije u kojima odlučuje, osjeća, upravlja i inspirira. Muževan u svojoj samouvjerenosti, moderan u razumjevanju ljudi oko sebe, MANNERS muškarac cijeni tradiciju ali živi za promjene i kretanje prema naprijed.

Kako je nastao MANNERS

I površnom analizom tržišta može se utvrditi da prilikom odabira i kupovine finog rublja ženski kupci imaju glavnu riječ – ali ne samo kod kupovine ovog artikla za sebe, već i za muškarce?! Kupci „Alma Ras“ proizvoda u visokom porocentu jesu pripadnice ljepšeg spola, ali uporedo sa prodajom robe za žene, na kraju svake godine bilježen je rast dijela prodatih „ muških“ proizvoda?!

Upravo zahvaljujući ovim činjenicama odlučili smo napraviti korak dalje i istražiti potencijal malo drugačije grupe kupaca – u fokus nove proizvodne linije došli su muškarci.Taj potencijal olakšao je odluku da nova linija muških proizvoda dobije novo ime.

Oznaka superbrenda „Alma Ras“ jeste sinonim visoke kvalitete i sigurne kupovine, ali željeli smo kreirati novi brend za nove kupce, brend koji će nastaviti tradiciju kvalitete proizvoda „Alma Ras“, a u isti vrijeme imati vlastiti indetitet. Naime, rukovođeni smo idejom da će novi brend povećati postkupovno zadovoljstvo muškarca, omogućiti identifikaciju kupca sa proizvodom te potaknuti muškarce da počnu pridavati veći značaj kupovini i izboru rublja.

Početak je nosio najveći izazov, dilema je bila – kako odabrati pravo ime za novi brend? Ime koje će biti „muško“, lako pamtljivo i prihvatljivo, simetrično itd. Na reduciranom spisku pored prijedloga RUBEN, POLARIS i još nekih, izdvojio se prijedlog MANNERS što u prevodu sa engleskog znači - „maniri“. Naziv koji jasno svojom konstrukcijom naglašava da je brend namijenjen muškarcima, grafički simetričan i sa prihvatljivim značenjem.

Iz vizije novog brenda koji predstavlja muškarca 21. vijeka koji je u stalnom pokretu, pokretu koji će biti olakšan vrhunskim materijalima, došli smo do slogana „man in motion“ (čovjek u pokretu).

Nakon imena i slogana bilo je potrebno izraditi kompletan vizuelni indetitet novog brenda. Kao motiv za izradu logo-a simbolično je odabran list vinove loze. Kroz istoriju umjetnosti list vinove loze koristio se kao simbol atraktivnosti, a renesansni slikari su ga koristili „za cenzuru“ intimnih dijelova tijela.

Stilizacijom lista vinove loze dolazimo do vrlo čvrstog, oštrog, stabilnog, ali i za aplikaciju jednostavnog i „čitljivog“ znaka koji je u savršenoj harmoniji sa imenom brenda.

Cijeli MANNERS vizuelni stil temelji se na grafičkom minimalizmu i jednostavnosti, a posebna pažnja posvećena je pozicioniranju i odnosu između znaka, tipografije i ostalih grafičkih elemenata Nakon uspješnih testnih faza i faza primjene vizuelnih rješenja na proizvodima, pred nama su novi izazovi gdje će se korištenjem marketinških strategija formirani identitet brenda prevesti u imidž i percepciju brenda najprije na domaćem a zatim i inostranim tržištima.

Misija

Naša zadana „misija“ je kupcima pružiti visok nivo vrijednosti za uloženi novac kroz kvalitetni domaći proizvod te visok nivo usluge i zadovoljstva kupovine, kao i pomno izabrani asortiman koji će biti lako dostupan na tržištu. Vizija je stvoriti snažan domaći brend koji će biti prvi izbor pri kupovini muškog rublja, a kompaniji pružiti mogućnost progresa i izlaska na strana tržišta.

Kolona 3a Kolona 3b